دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دبیرکل هیئت مؤسس دانشگاه آزاد:

کنگره بین‌المللی «عرفان اسلامی» در شاهرود برگزار می‌شود 

کنگره بین‌المللی «عرفان اسلامی» در شاهرود برگزار می‌شود 
مهدی نوید ادهم عنوان کرد: کنگره بین‌المللی «عرفان اسلامی» بزرگداشت بایزید بسطامی و شیخ ابوالحسن خرقانی مهر ۱۴۰۳ با مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی در شاهرود برگزار می‌شود.
کد خبر : 874710

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی نوید ادهم دبیرکل هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با حسینعلی سمیعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود از برگزاری کنگره بین‌المللی عرفان اسلامی در شاهرود خبر داد.

وی اضافه کرد: کنگره بین‌المللی عرفان اسلامی در بزرگداشت بایزید بسطامی و شیخ ابوالحسن خرقانی مهر ۱۴۰۳ در شاهرود با محور و مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

دبیرکل هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: کنگره بین‌المللی عرفان اسلامی با همراهی کمیته فرهنگ و هنر اسلامی در این شهرستان برگزار می‌شود و در این راستا می‌توان از ظرفیت‌های کشور و استادان داخل و خارج از کشور استفاده کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود هم در دیدار خود با دبیرکل هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی و عبدالمهدی مستکین مدیر گروه فرهنگ کمیسیون ملی یونسکو، برگزاری نخستین کنگره جهانی نکوداشت هزار و پنجاهمین سال تولد شیخ ابوالحسن خرقانی از مشاهیر ثبت شده ایران در فهرست مشاهیر جهانی یونسکو را گام مهمی برای شناسایی ظرفیت‌های شهرستان شاهرود خواند.

سمیعی متذکر شد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود با تمام توان آماده است برای برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی که در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود شرکت فعال داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته